Tjänster

Prenumerationer

Prenumerationshanteringen är kärnan i Prenax tjänsteutbud. Vi tar hand om, och hjälper er med, alla förekommande frågor rörande hanteringen av produkter som det går att prenumerera på, såväl tryckta som digitala.

Beställning: Hos Prenax bestämmer ni vilka rutiner och krav som skall gälla vid nybeställning och förnyelse. Prenax ser till att dessa rutiner och krav följs oavsett om beställningen sker online via vårt webbaserade verktyg, ert inköpssystem eller genom kontakt med er personliga kontaktperson på Prenax kundtjänst.

Fakturering: Prenax erbjuder fakturering helt enligt era önskemål. Vi levererar fakturor per post, som PDF och Excel via e-post, eller olika format av EDI faktura. Vi erbjuder samlingsfaktura eller fakturor uppdelade enligt era krav, t.ex. en faktura per kostnadsställe. Vi ser också till att all information som ni behöver finns på fakturan, så som kostnadsställe, inköpsordernummer eller anställningsnummer.

Reklamationer: En reklamation kan avse problem med digital åtkomst, eller en utebliven / försenad / trasig tryckt tidning. Oavsett orsaken till reklamationen har Prenax marknadens mest effektiva reklamationshantering.

Rapporter: I vårt webbaserade verktyg, Prenax Online, kan ni som kund ta ut en mängd fördefinierade standardrapporter och där finns också stöd för att skräddarsy egna rapporter för specifika behov. Vid mer komplexa behov finns dessutom möjligheten att ta direkt kontakt med Prenax kundtjänst som alltid hjälper till med mer komplicerade rapporter.

Våra medarbetare är nyckeln till vår framgång