Hur kan vi hjälpa till?

FAQ

  • Hur blir jag kund? Gå till kontaktsidan och fyll i formuläret så återkommer vi så snart som möjligt. Du kan också kontakta oss via telefon, e-post eller fax så besvarar vi alla typer av frågor.
  • Vad kan jag utföra på er onlinetjänst? Prenax Online är tillgängligt dygnet runt, alla dagar i veckan. Där kan du när som helst göra nybeställningar och hantera befintliga prenumerationer. Där ser du också aktuell status vid pågående reklamationsärenden. Du får alltid aktuell information över befintliga prenumerationer och du kan skapa en mängd olika rapporter efter aktuellt behov.
  • Kostar det något att använda er onlinetjänst? Nej, det finns inga kostnader förknippade med att använda Prenax Online.
  • Jag vet redan vad jag vill beställa, hur beställer jag snabbast? Du kan beställa genom Prenax Online dygnet runt, alla dagar i veckan. Du kan också skicka email eller ringa din kontakt på Prenax Kundtjänst. Är det väldigt, väldigt bråttom rekommenderar vi att du ringer din kontakt på kundtjänst för att säkerhetsställa snabbast möjliga leverans.
  • Vad gör jag om jag inte hittar den titel jag söker i er databas? Om du inte hittar den titel du söker så kontaktar du Prenax Kundtjänst genom att göra en titelförfrågan i Prenax Online, eller genom att skicka email/ringa direkt till din kontakt. Vi söker upp den efterfrågade produkten och gör den tillgänglig för beställning.
  • Kan jag prenumerera på utländska tidningar och tidskrifter? Självklart! Vår databas innehåller över 130,000 titlar från hela världen och finns din titel inte där idag så lägger vi till den.
  • Hur vet jag att min beställning är gjord? Alla prenumerationer är synliga på Prenax Online direkt efter beställning. Du kan också välja att alltid få en bekräftelse per e-post från Prenax vid varje beställning.
  • Kan jag använda Prenax tjänst som privatperson? Tyvärr inte. Prenax tjänst riktar sig enbart till företag och organisationer.